Hallo allemaal,

Wij zijn fervente Griekenland gangers en hebben in de loop der jaren al een hoop eilanden bezocht. Elke keer kiezen we een nieuw eiland uit, waar we nog niet eerder zijn geweest, dan valt er tenslotte nog lekker veel te ontdekken.

Op het 1e Griekse eiland (Kos) heb ik destijds 2 Ouzo glaasjes gekocht met de afbeelding van Kos erop, zoals je ze op elk eiland wel tegenkomt. Nu we steeds meer eilanden hebben bezocht, is het een hobby geworden om van elk eiland 1 glaasje mee te nemen, ze kosten meestal ongeveer 1,- tot max 1,50 dus dat is niet zo duur.

Maar…. na Kos zijn we op de Cycladen gaan eilandhoppen maar hebben toen nog geen glaasjes gekocht (waren moeilijk te vinden en soms zijn we het ook vergeten).

Nu de glaasjes-verzameling groeit, blijven juist die van de Cycladen nog ontbreken. We kunnen natuurlijk nog een keer teruggaan (wat ik zeker niet uitsluit) maar er zijn nog zoveel andere eilanden te ontdekken!

Daarom vroeg ik me af of er iemand is met plannen om ook te gaan hoppen op Mykonos, Paros, Naxos en Santorini, die voor mij op elk eiland een glaasje wil meenemen? Van elk eiland heb ik maar 1 glaasje nodig maar dat zou mijn verzameling compleet maken. Vanzelfsprekend betaal ik de glaasjes en verzendkosten terug.

Als je het leuk vind om mij hierbij te helpen, prik dan een berichtje terug dan wil ik graag even contact met je opnemen per email.

Groeten,

Jeroen