appartement Naxos

  • Jeanet

    Zomer 2009 willen wij graag weer naar Naxos. Dit keer samen met vrienden en hun drie kinderen.

    We zoeken een appartement/huis, o.i.d. op loopafstand van de stad Naxos, met zwembad en airco. In de Nederlandse reisgidsen staan voor grote gezinnen geen accomodaties……. Is er iemand die ons een tip kan geven?

    Het gaat dus om een appartement voor een groep van 2 en 5 personen.

    Alvast mijn hartelijke dank.

  • Karina

    Hallo Jeanet,

    Heb je al eens gekeken op www.ihacom.nl of homelidays.com ?

    Succes en wie weet komen we elkaar tegen in Naxos stad!

    Groetjes,Karina

  • bart

    Als je wat avontuurlijker bent, dan neem je gewoon de ferry naar het eiland en op de pier staan er honderden mensen met accomodaties in de aanbieding (zeker wel iets naar je gading)

    Groet

    Bart

    Voor nog veel meer informatie hierover kijk eens op

    www.writingtravellers.com

    een wereldwijde reisgids waar iedereen aan mee kan schrijven, dus niet alleen lezen, maar ook meeschrijven!

  • Jeanet

    Hallo Karina

    Bedankt voor je tip over ihacom.nl

    Hier staan inderdaad allerlei leuke acco's op vermeld. Ik denk dat we idd via internet moeten boeken ipv het reisbureau, want dat gaat wel heeeeeeel moeizaam. Ik begrijp dat jij ook in Naxos verblijft? Ben al op veel locaties in Griekenland geweest (>30), maar zelden zo'n compleet eiland gezien… Leuke stad, mooie stranden, en noem maar op. Is voor het eerst dat ik zo graag terug wil naar een eiland.

    Bart, als ik alleen met mijn partner zou gaan, zou jouw suggestie zeker goed werken. Maar met 3 jonge kinderen en een groot gezelschap wordt het wel een hele grote gok. Zeker als je ook nog graag een groot appartement, zwembad enz. wil (voor de kids)…….

  • Karina

    Hoi Jeanet,

    Leuk dat je zo enthousiast bent over Naxos. Ik ben er ooit geweest, zo ongeveer 25 jaar geleden… je verhaal klinkt veelbelovend. Nu gaan we met mijn drie grote kinderen: 21, 18 en 16. Vandaar ook dat we alles vooraf regelen, in de stille “ hoop” dat ze net zo vallen voor de cycladen als ik ooit deed. Wij zijn er twee weken, begin augustus en hebben iets eenvoudigs en leuks gevonden in Naxos stad. Niet via ihacom, maar via via.

    Succes ermee!

    Karina