Zoals degenen die Santorini (en andere eilanden) hebben bezocht wel weten, zijn er heel veel zwerfdieren te vinden op deze eilanden.

Ikzelf ben kort geleden naar Santorini geweest, en heb via de Griekse dierenarts ter plekke, twee hele mooie en lieve kittentjes meegenomen, om van NL uit een goed thuis voor ze te vinden.

Ik heb dit gedaan, omdat de dierenartse Margarita Valvi, die zich heel erg inzet voor de zwerfdieren, de katjes bij gebrek aan adoptanten weer op straat zou moeten zetten, waar zij niet lang zouden overleven.

Helaas kan ik ze zelf niet houden, omdat ik al drie katten heb, en vijf wordt echt teveel…

De katjes zijn zusjes en zijn helemaal gezond, ingeënt, gechipt, voorzien van paspoort, ontwormd, enz.

Ze zijn erg lief en helemaal tam en zijn zo'n 12 weken oud. Ze zijn halflangharig, en zwart/bruin.

Via deze weg wil ik proberen de katjes te bemiddelen, immers,.. bezoekers hebben de situatie met eigen ogen kunnen zien.

Wanneer je interesse hebt laat het mij weten, dan stuur ik je foto's in verdere informatie.

Ps. wat betreft de kosten; ze hoeven niet veel te kosten, het belangrijkste vind ik dat ze een goed thuis krijgen.

Groetjes Iris