Beste prikbordlezers,

Ik heb net een retourtickets geboekt van a'dam-santorini heen en Mykonos-a'dam terug. We verblijven 3 weken op de cycladen en vertrekken 26 aug-16 sept.

De bedoeling is 3 nachten Santorini- 13 nachten Naxos- 3 nachten Paros- 2 nachten Mykonos.

vragen:

* Is dit een goede combi?

* Ik heb nog geen acco. geboekt maar wil dit wel i.i.g. voor Santorini doen (tips?)

* Is het nodig in deze periode om de rest van de acco. ook al te boeken ? (tips?)

* Hoe gaat het met de veerboten, moeten we die nu ook al op internet boeken of kunnen we dat beter ter plaatse doen (we hebben geen vervoermiddel mee te nemen)

*Wat is het risico dat de veerboten niet gaan vanwege teveel wind?

* En als laatste: ik vind alleen maar verbinding van seajets in die periode (14 sept.) van Paros naar Mykonos, en ik lees op internet dat het tricky is vanwege risico dat hij niet gaat vanwege teveel wind.

* Ik maak me nu een beetje zorgen of ik er wel goed aan heb gedaan om te vertrekken vanaf Mykonos, is het misschien te adviseren om mijn ticket om te boeken en ook vanaf Santorini te vertrekken?

Dit zijn heel wat vragen, ik ben blij met elke info, alvast bedankt voor de moeite.

Wij zijn al heel wat keren op een giieks eiland geweest maar nog nooit op de cycladen en altijd een pakket reis, dan is alles natuurlijk al geregeld.

Monique