paros of naxos?

  • Alain

    Wij gaan in september 2011 een week naar Paros of Naxos en een week naar Mykonos. Wij twijfelen echter tussen Paros of Naxos. Heb al gelezen dat er op Naxos meer te beleven valt, alhoewel ik denk dat Paros stad en Naoussa nog gezelliger en Griekser zijn dan Naxos stad. Of ben ik verkeerd? Wij zoeken vooral een gezellig Grieks stadje met smalle straatjes, lekkere restaurnantjes, winkeltjes, enz. Kan iemand mij helpen bij mijn keuze? Iemand die eventueel foto's heeft?

  • annemie

    Ik heb zojuist een bericht gepost over naxos in de vorige topic. Ik ben op beide eilanden geweest en in naxos stad is naar mijn mening meer te zien en beleven. Naoussa is erg pittoresk dat wel, maar ook vrij prijzig. Parikia vind ik persoonlijk minder gezellig dan Naxos stad. Het eiland Naxos is sowieso groter en de vele dorpjes zijn echt grieks. Maar zoals ik in het vorige bericht al zei; je moet wel de moeite nemen een dorpje in te rijden en een stukje te gaan lopen. Je zult (aangenaam)verrast worden.Maar paros en naxos zijn ook erg goed te combineren.

    Groeten Annemie